onsdag 26 januari 2011

Riktigt nöjd

Tänkte dela med mig av ett litet webbshoppingtips. I söndags surfade jag in på en webbutik som utlovade snabb och gratis leverans. Jag hittade en massa fina kläder och för varje plagg fanns separata plaggmått, så jag tänkte prova.  Klickade hem 2 plagg på deras rea och redan igår damp dom ner genom brevinkastet.

Jag är helt sjukt nöjd med denna tunika som kostade 119 kronor!! Synd att den inte fanns i fler färger...

Köpte även denna. Inte riktigt lika stor wow-känsla. Den är helt ok, kanske lite kort (eller så passade den inte med dom tights jag råkade ha på mig), men inte värd att skicka tillbaka eftersom den kostade ynka 90 kr... 
Sammantaget är jag RIKTIGT nöjd och kan rekommendera andra att kika in hos Provrummet också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar