måndag 14 mars 2011

Happy shopping

Råkade se att O-Råsa ska flytta sitt lager och ger 40% rabatt på alla produkter. Snäll som jag är hjälper jag gärna till med att tömma lagret. Gratis frakt har dom också.

Hade lite svårt att bestämma och begränsa mig, men köpte till slut bland annat denna låda:

Köpte även födelsedagspresenter till både lillstumpan och min systerdotter. Tycker att det var ovanligt bra framförhållning av mig eftersom båda fyller i juli. Något som jag säkert kommer att ångra att jag köpte till lillstumpan är två maraccas (eller vad är pluralformen??) och en tamburin:

Köpte även ett "supersvårt pussel" till henne, men vet inte när hon kommer att få användning för det.

2 kommentarer:

  1. Fina grejer! Pusslet kommer till användning så småningom ska du se. ,-)

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas det, om hon inte hinner äta upp det före det ;)

    SvaraRadera