måndag 11 april 2011

Ett livstecken

Jo jag lever, men har haft mindre egentid och inte orkat hänga här. För ett tag sedan var jag och Lilla F hemma i fosterlandet i 10 dagar. Riktigt mysigt hade vi det även om vädret inte var det bästa alla dagar. F tyckte att kusinerna var superhäftiga och var riktigt nöjd då de lekte med henne. De hjälpte gärna till med att mata henne också och efter det kunde hon se ut så här:
Efter just den här gången konstaterade de själva att "DEN HÄR skulle behöva badas".

Då vi åkte var stumpan tandlös och ganska nöjd med att leka på golvet, men då vi kom hem hade hon två tänder och mycket mer bestämdare åsikter. Hon ska minsann inte sitta på golvet, hon ska stå och gå. L trodde nästan att jag bytt unge... Igår blev hon 9 månader gammal, men hon är redan rätt resvan. Om jag inte räknat helt fel så har hon flugit 7 gånger och åkt färja 6 gånger.

Nu hoppas jag verkligen att våren är här, för vi lämnade stumpans vinterhalare (overall) hos mina föräldrar och bytte till vårkläder. Och i och med bytet upptäckte jag att vi ju måste skaffa skor till henne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar