måndag 14 februari 2011

Kall måndag

Jag får glömma de där vårkänslorna jag haft de senaste veckorna, idag är det i och för sig soligt, men svinkallt. I väntan på att det eventuellt ska bli lite varmare ute, så att vi kan gå ut och njuta av solen passade jag på att shoppa lite. Jag har länge dreglat efter lampan General från By Rydéns och idag slog jag till. Med 50% rabatt och fri ekpeditionsavgift och frakt från Ellos, så kändes 899 kr för denna skönhet som ett riktigt klipp! 


Bra start på dagen!! Undrar hur jag ska använda de 899 kronorna (minst!!) som jag faktiskt sparade idag. Om det inte blir varmare snart och stumpan fortsätter att sova  hinner jag kanske spara mycket pengar på nätet idag :)

2 kommentarer:

  1. Haha! Jag brukar inte spara då jag shoppar på nätet, snarare slösa... Och oftast blir det mycket dyrare än jag tänkt från början då jag hittar en massa som jag beställer "för att jag ju ändå beställer det och det och får det med på samma postavgift..." Men lampan ÄR snygg. Inte hos oss, men hos er! :-D
    Trevlig Vändag på dej!

    SvaraRadera
  2. Nå då sparar du ju egentligen också ;) Jag lyckades tyvärr inte spara mera pengar i måndags, men blev ännu mera nöjd då jag såg att samma lampfot utan lampskärm kostade 950 i en affär i närheten.

    SvaraRadera