onsdag 17 november 2010

Den skoningslösa spegeln

I helgen möttes jag till min förskräckelse av ett par mörka och enorma ögonpåsar i spegeln. Trots en dämpad belysning gick dom inte att ta miste om. Att Lilla F blivit allt mera morron pigg sätter sina spår... Jag har aldrig drabbats tidigare och bara skrattat åt L som alltid drabbats hårt ifall han mist mera än 5 minuter av nattsömnen. Så dom senaste dagarna har jag tagit det lite lugnare och försökt sova lite till då Lilla F också somnat om efter en stunds lek. Tack och lov har det hjälpt, påsarna är borta och lag liknar lite mera en människa igen :)


Skrev ju tidigare om farsdagspresenterna som inte kom fram i tid. Det lönar sig absolut att klaga. Dom ska betala tillbaka hela fraktkostnaden + lite till som kompensation. Så nu kan jag ju säga att företaget det handlar om är vistaprint. Den första leveransen kom dessutom fram igår, men det tog alltså 15 dagar i stället för dom utlovade 7 dagarna. Jag är i alla fall glad att dom kom fram till slut, så jag inte blev helt utan varor och skulle behöva klaga ytterligare. Synd bara att jag inte beställde nåt lite mera användbart eftersom jag nu väntar på en likadan leverans. Vi kommer (om allt kommer fram) bland annat att ha en hel servis med Lilla F på... Jag hade t ex beställt 2 st av dessa:


För jämställdhets skull så hade jag ju även beställt till mig själv med "I love mum"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar