tisdag 9 november 2010

Skaffat Bebisboken

Ända sedan stumpan föddes (eller till och med före det) har jag letat efter en bra mitt första år bok till henne.  Det finns ju en hel uppsjö olika böcker, men hittills har jag inte hittat någon som jag tyckt varit riktigt bra. Vissa tycker jag innehåller för lite medan man i andra ska fylla i en massa konstiga saker. Råkade via en tävling hitta en nätbaserad bok hos bebisboken som man kan fylla i under 2 år och sedan trycka upp i önskat antal. Jag vann såklart inte, men bestämde mig för att köpa den. Har tittat i den en första gång och är riktigt nöjd. Det finns en massa rubriker att välja bland och man kan välja vilka man vill ha med i boken. Man kan infoga en massa bilder och det finns också möjlighet att skriva en dagbok för varje vecka under det första året. Och eftersom jag skriver med riktiga kråkfötter så är det ett jättestort plus att skriva på datorn, nu kan stumpan få en riktigt fin bok. Håller ändå fortsatt utkik efter en rolig bok att fylla i för hand också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar