fredag 26 november 2010

Vinn valfri personlig bok

Jag tävlar hos Muminmamman Camilla om
Tävla här du också!

I samarbete med Bebisboken, Till Mina Barnbarn och Mitt År har jag fått möjlighet att lotta ut en av dessa personliga böcker. Man alla får tillgång till en enkel och användarvänlig sajt med sidor och mallar för att skriva i text och ladda upp massvis med bilder. Man väljer själv vilka sidor som man vill ha med och slipper på så vis tomma sidor i boken då man skriver ut den. Om man vill kan man även bjuda in sina nära och kära att följa boken på nätet.

Bebisboken är en perfekt ”mitt första år” bok där man fyller i om barnets utveckling, skriver ner vad som händer vecka för vecka i dagboken. Jag har själv denna bok till Lilla F och är mycket nöjd! Läs mera här

Med Till Mina Barnbarn skapar man enkelt en bok om sitt liv i text och bild, men utan att behöva skriva en hel självbiografi. En perfekt julklapp till föräldrarna eller mor/farföräldrarna! Läs mera här

Mitt År är perfekt för den skrivsugna. Man skapar en alldeles egen årsbok i fint format med texter och bilder i färdiga boksidor. Läs mera här

Alla kan delta i tävlingen, med en eller två lotter!

Lott 1: Lämna en kommentar nedan med namn, mail/bloggadress och berätta vilken vinst du skulle välja.

Lott 2 med blogg: Kopiera bilden och den kursiva texten, tipsa om tävlingen i din blogg och lämna länken i kommentaren. 

Lott 2 utan blogg: Maila 3 vänner (+ muminmammaliv@gmail.com) och tipsa om tävlingen.

Skriv i kommentaren med hur många lotter du deltar!

Tävlingen avslutas måndagen den 6/12 klockan 21.00!

33 kommentarer:

  1. Tävlar såklart och har tipsat om tävlingen i min blogg, wigenstam.blogg.se Om jag vinner vill jag helst ha "Mitt år".

    SvaraRadera
  2. Och jag vill också tävla!
    Har tipsat i min blogg: lucky-mee.blogspot.com
    Helst vill jag ha "Mitt år" om jag vinner!

    SvaraRadera
  3. Vill vinn MITT ÅR. fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med, jag skulle vilja vinna bebisboken.

    Har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/november/bok-612.html

    info@annakarlsson.se
    http://www.annakarlsson.se/blogg/
    En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma

    SvaraRadera
  5. 1 lott: Jag är med och tävlar. Skulle gärna vilja ha Bebisboken då jag inte har hittat nån bra bok att fylla i till min bebis.

    2 lotter: http://lindbergmasalin.blogg.se/linda/2010/november/tavlar-6.html

    /Linda
    linda_lindberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej hej klart att jag är med och tävlar!
    Helst vill jag ha "Mitt år" om jag vinner!


    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Hej, jag är gärna med och tävlar om 2 lotter!
    Bebisboken skulle bli toppen åt mig, sambon och dottern :)

    Har länkat här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/november/bebisboken-612.html

    /Sandra - sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. åhh jag vill vara med=)
    jag skulle vilja vinna Till mina barnbarn! det hade varit så roligt om mina föräldrar kunde göra en sån bok till min dotter-jag har själv alltid undrat en massa om MINA morföräldrar utan att riktigt vågat fråga;P
    jag har länkat från min blogg såklart: http://bitskemma.blogg.se/2010/november/bok.html

    SvaraRadera
  9. glämde skriva min mail: lakritzflicka@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. hejhej! jag r gärna med. skulle vilja vinna bebisboken. då många i min umgängeskrets är gravida så skulle en sån här bok passa till någon(till allihopa egentligen)av dem. martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Vill så gärna delta och kanske vinna "Till Mina Barnbarn" :) Tänk så kul att själv kunna skriva ner intressanta saker som mina barnbarn kan läsa då jag är gammal och gråhårig. Oj, så kul det kunde bli!
    Tar en lott och hoppas det är en turlott :)

    Jenny
    jenny.oist@netikka.fi

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar om Mitt År.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/11/6-dec-vinn-valfri-personlig-bok.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  13. Eftersom jag bär på vårt första lilla pyre håller jag tummarna för Bebisboken! :)
    /Cilla, cilla1983 at hotmail punkt it

    SvaraRadera
  14. HEJ

    jag tävlar med 2 lotter:

    länkar här: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-om-valfri-bok.html

    Nu håller jag både tummar och tår att vi lilla bebisboken får :D

    caroline_radahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej! Är gärna med, 2 lotter, vill vinna Mitt år, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/personlig-bok-612.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill vara med. (1lott.)Skulle vilja vinna, till mina barnbarn. kennertnilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag är med och skulle vilja vinna bebisboken till min yngsta son och har länkat: http://mammah.webblogg.se/2010/december/tavlar.html#comment

    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  18. Hej, är gärna med och tävlar. Om jag skulle vinna så väljer jag boken "Mitt år".
    Deltar med 1 lott (har ingen blogg).

    Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Skulle vilja vinna "Till mina barnbarn". Önskar själv att jag haft en sån bok från min mormor och morfar :)

    SvaraRadera
  20. jag är med, 2 lotter :)

    jag skulle vilja vinna bebisboken!

    länk: http://iseeuglypeople.blogg.se/2010/december/6-december-bebisboken.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Vill delta och skulle vilja vinna "mitt år". Ha de gottit! //Emma iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag tar 2 lotter

    Jag är gärna med och tävlar. Jag skulle vilja ha bebisboken

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/valfri-bok-612.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  23. Jag vill absolut vara med och tävla om en Mitt år bok

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/december/vinn-personlig-bok.html

    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag vill norpa en lott. Vill,om jag vinner,lägga vantarna på en bok för mina barnbarn. Varma hälsningar från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej hej klart att jag är med och tävlar!

    Skulle vilja vinna mitt år boken!

    *håller tummarna*

    KRAM

    ELIN_PUMAIOR86@HOTMAIL.COM

    SvaraRadera
  26. Hej! Jag är självklart med och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/6-dec-vinn-valfri-personlig-bok.html

    Hoppas på Mitt år till min lilla nyfödda dotter!
    håller tummarna!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag e med. Önskar boken "mitt år" om jag vinner. Ha De! anderslukas@hotmail.com från Anders

    SvaraRadera
  28. Fin tävling! Boken "Mitt år" verkar mycket intressant och den skulle jag önska mig.

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag tar gärna två lotter på Bebisboken.

    http://evamar.blogg.se/2010/december/personlig-bok-6-dec.html

    SvaraRadera
  30. Jag skulle jättegärna vilja vinna Mitt År!

    SvaraRadera
  31. Jag är med. skulle vilja vinna bebisboken.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Vill isf vinna "till mina barnbarn". empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  33. Hej! Jag är självklart med i din fina tävling och tar två lotter eftersom jag länkar här: http://theotott.blogg.se/2010/december/6-dec-vinn-valfri-personlig-bok.html

    Hoppas vinna boken "Till mina barnbarn", det skulle vara en utmärkt julklapp till svärmor! Hoppas på tur!
    Kramar Malin
    malin_rautila@hotmail.com

    SvaraRadera